שר הבריאות ליצמן: רחבת הכותל תישאר פתוחה למתפללים

    איתי גדסי No Comments on שר הבריאות ליצמן: רחבת הכותל תישאר פתוחה למתפללים

    במשרד הבריאות הוכרז מצב חירום וכל עובדי מערכת הבריאות נדרשו להישאר בישראל

    Israeli prime minister Benjamin Netanyahu and Health minister Yaakov Litzman hold a press conference about the coronavirus COVID-19, at the Ministry of Health in Jerusalem, on March 4, 2020. Photo by Olivier Fitoussi/Flash90 *** Local Caption *** ???? ??? ?????? ?????? ?????? ???? ????? ?? ??????? ?????? ????? ???? ???? ???????
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    התפשטות הקורונה: בעקבות ההנחיות החדשות האוסרות על התקהלות של יותר מ-5,000 בני אדם יחד, נשאל שר הבריאות האם רחבת הכותל המערבי תיסגר? לדברי ליצמן כי "למרות איסור ההתקהלות, הכותל המערבי יישאר פתוח, לא מדובר במקום סגור ואין חשש". את הדברים אמר ליצמן בגלצ.

    צו 8: במשרד הבריאות הוכרז על עוצר יציאות במערכת הבריאות – רופאים, אחיות, מנהלי בתי חולים ואנשי מערכת הבריאות לא יורשו לצאת מישראל, בכדי להתמודד עם הנגיף בצורה המיטבית.

    בתוך כך, "ישיבה יוניברסיטי" שבניו יורק דיווחה שאחד מתלמידיה נדבק בווירוס. מדובר במקרה הראשון במוסד הלימודים הידוע, והשלישי בכל מדינת ניו יורק. כמו כן, 1,400 תלמידים יהודים נשלחו הביתה משני בתי ספר יהודיים בניו-יורק בגלל החשש מקורונה.

    במד"א מבקשים להבהיר לציבור בעקבות העומס שנוצר במוקד 101 של מד"א, בשל גל פניות אזרחים שמתקשרים לברר פרטים כלליים בנושא הקורונה.

    חשוב להבין: רק במקרים בהם מופיעים סימפטומים של חום, שיעול או קשיי נשימה, יש להתקשר למוקד 101 של מד"א.

    להנחיות נוספות, לרבות בדבר אופן בידוד ביתי, יש להיכנס לאתר משרד הבריאות או לחייג למוקד משרד הבריאות בטלפון 5400*, או למוקדי קופות החולים.

    מבית החולים בלינסון נמסר: הועבר לבית החולים חולה שהוירוס התגלה בגופו ומצבו הקליני קל ביותר. החולה מאושפז במתחם מבודד בחדר בידוד תקני עם לחץ שלילי, המונע יציאת אויר מהחדר למחלקה ומטופל על ידי צוות מיומן וממוגן באופן מלא. כל הצוותים המטפלים בחולה עברו הדרכה קפדנית באשר להתמגנותם ומלווים ע"י יחידת הזיהומים וצוות משרד הבריאות .

    בחולה מטפל צוות ייעודי, באמצעים טכנולוגים מתקדמים, המאפשרים מינימום מגע ישיר עם המטופל, תוך שמירה על איכות הטיפול והגנת הצוות והסביבה.

    על פי הנחיות משרד הבריאות, בית החולים השרון (המהווה חלק ממרכז רפואי רבין) נערך לקבלת מטופלים במחלקה פנימית ייעודית בקיבולת של עד 30 מטופלים בבידוד. המחלקה תתפקד באמצעות אמצעים טכנולוגים מתקדמים שיאפשרו מינימום חשיפה של הצוותים מול המטופלים.

    הצוותים שיעבדו במחלקה, יהיו ממוגנים מקסימאלית על פי כל כללי ההגנה הנדרשים.
    כל הצוותים שיעבדו במחלקה זו, לכשתיפתח, יעברו הדרכה וליווי קפדניים באשר להתמגנותם.



    0 תגובות